Reklamace zboží

Naším cílem je, abyste byli se svým nákupem naprosto spokojení. Pokud se ale přece jen objeví problém se zbožím, nebojte se na nás obrátit – vše se dá vyřešit.

 

Jak postupovat při reklamaci

Pokud zjistíte, že je zboží vadné nebo neodpovídá objednávce, napište nám prosím co nejdříve na edagombar@seznam.cz. Uveďte číslo objednávky, popište problém a ideálně připojte i pár fotografií, které nám pomohou situaci rychleji posoudit.

 

Co se bude dít dál

Po obdržení vaší zprávy se vám co nejdříve ozveme a domluvíme další postup.

Zboží můžete poslat zpět poštou nebo přes dopravce – podrobnosti vám sdělíme e-mailem.

Reklamaci se snažíme vyřešit co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od přijetí zboží.

Pokud bude reklamace uznána, nabídneme vám podle situace opravu, výměnu zboží nebo vrácení peněz.

 

Jsme tu pro vás
Chápeme, že reklamace nikdy nepotěší, ale slibujeme, že uděláme maximum pro to, aby celý proces proběhl hladce a bez zbytečného stresu.

reklamacni_formular_